handdator

Visa fullständig version : Brösarpsmässan

T.N
2007-02-15, 22:54
Är det någon som ska till Brösarp i helgen? isåfall kan ni väl rapportera lite därifrån, tackar som vänligast.

Ballonggreven
2007-02-15, 22:57
Med tanke på att det inte blev Bella kanske Brösarp är ett alternativ. Kan du ge en "profil" på mässan?

T.N
2007-02-15, 23:16
Denna mässan är i sin nisch den bästa med inriktning på originalmålade möbler, här åker det ut som är tillfixat och "nymålat" alltså en genuin mässa för dom som gillar det verkligt gamla. Tyvärr har jag själv inte fått tillfälle att besöka den men jag har pratat med några som ställer ut och dom tycker det är den bästa mässan och det verkar gå bra att sälja, skåningarna,danskarna och tyskarna är väl ganska köpvilliga och dom flesta handlarna brukar ta med sig det bästa dom har till Brösarp.

Ballonggreven
2007-02-15, 23:18
Denna mässan är i sin nisch den bästa med inriktning på originalmålade möbler, här åker det ut som är tillfixat och "nymålat" alltså en genuin mässa för dom som gillar det verkligt gamla. Tyvärr har jag själv inte fått tillfälle att besöka den men jag har pratat med några som ställer ut och dom tycker det är den bästa mässan och det verkar gå bra att sälja, skåningarna,danskarna och tyskarna är väl ganska köpvilliga och dom flesta handlarna brukar ta med sig det bästa dom har till Brösarp.
Tack! Verkar vara en kvalitetsmässa! Tror jag håller mig till Malmös loppisar i helgen!;) Större fyndchans!

T.N
2007-02-15, 23:27
Ja Greven det är inte nån mässa man fyndar på, men jag tror att den är sevärd.