handdator

Visa fullständig version : Fråga: Sudda bild?

Kim von Platen
2012-04-20, 16:55
Hallå,
Tack för trevlig mötesplats. Jo, jag undrar hur man raderar en bild i ett tidigare skickat inlägg? Redigera, vet jag. Men vad gör man sedan?
So long....

Gideon
2012-04-20, 21:49
Ångrar Du en bild, eller vill byta den?
Vad jag vet, har man 24 timmar på sig att själv ändra i sitt inlägg - därefter blir den låst.
Rapportera gärna Ditt eget inlägg till PES-rådet, med Din önskan, så kan antingen moderator eller adm. vidta åtgärd.

Kim von Platen
2012-04-20, 23:51
Hallå Gideon,
Tack för ditt svar, du är alltid hjälpsam. Jo, 24-timmarsregeln gäller nog, men mitt spörsmål gäller frågan vad man gör i situationen när man lagt in ett antal bilder och vill plocka bort en eller flera. Själv har jag i brist på kunskap kopierat inlägget, startat på nytt och sedan laddat upp bilderna igen.
Det hade varit bättre om kunde klicka på en bild och kommendera "ta bort".
Zum Beispiel..
So long...

Gideon
2012-04-21, 00:00
Men, zum teufel, länka till de trådarna, så ska vi titta på dem.

Annars, om Du fortfarande är inom 24 timmar sedan inlägget, kan Du själv (enklast så) radera alla bilderna i "Hantera bifogade filer" (igen) i nedersta raden och på nytt hämta de bilder Du vill ha.
Har Du däremot startat två likadana trådar, parallellt, får Du be moderatorn att fysiskt radera den ena.

Nu gissar och tror jag att det är den här tråden Du menar, som har två olika bilder på samma sailors kl 15.12 idag:
http://precisensan.com/antikforum/showthread.php?19683-Staffordshirefigurer-berättar..-Staffordshire-dogs-hundar&p=212833&viewfull=1#post212833

Isåfall har Du ännu tid på Dig att gå in där, och ta bort alla bilderna i "Hantera bifogade filer" genom att klicka på kryssen i översta högra hörnet på vart och ett av dem, och därefter börja om.
Lycka till!

Kim von Platen
2012-04-21, 08:16
Hallå Gideon,
Jag har fattat galoppen. Tack och so long...