handdator

Visa fullständig version : Avatar?

Ada Lovelace
2005-08-09, 09:29
Jag vill ha en! :mad:

(Förstås en bild på originalAda, Lord Byrons dotter, världens första programmerare, t ex den jag har som personlig bild)

Men jag förstår inte hur jag får dit den som av. finns den funktionen

Ballonggreven
2005-08-09, 09:31
Jag vill ha en! :mad:

(Förstås en bild på originalAda, Lord Byrons dotter, världens första programmerare, t ex den jag har som personlig bild)

Men jag förstår inte hur jag får dit den som av. finns den funktionen

Gå in på "Kontrollpanelen" och därefter på "Redigera profilbild" och följ instruktionerna.

Ada Lovelace
2005-08-09, 11:43
Nja, jag lade in den personliga bilden där redan, men under edit avatar dyker t ex inte den bilden upp som alternativ, ingen möjlighet att ha avatar visar sig alls (som admin har sin pekande hand)

Ballonggreven
2005-08-09, 11:46
Nja, jag lade in den personliga bilden där redan, men under edit avatar dyker t ex inte den bilden upp som alternativ, ingen möjlighet att ha avatar visar sig alls (som admin har sin pekande hand)

Men, kolla! Nu är min borta också! Vad händer?

Bruce
2005-08-09, 22:16

Mystiskt fel som vi (webmastern alltså) håller på att undersöka.

Ballonggreven
2005-08-10, 15:20
Mystiskt fel som vi (webmastern alltså) håller på att undersöka.

Hur går det?

Bruce
2005-08-10, 20:14
Nu ska det fungera! Gå in på "Kontrollpanelen! och sedan till "redigera avatar" och klicka på "egen avatar" så ska det funka att ladda upp en egen bild som signatur.

Ada Lovelace
2005-08-10, 20:21
Vad fint det blev!