handdator

Visa fullständig version : Rubriker

Äjth
2006-06-17, 12:59
Kanske är det jag som är slö och har dålig översikt men jag upplever att nya inlägg "göms". T.ex under glas, klick och upp kommer de fyra underrubrikerna. Åh, ett nytt inlägg under konstglas, klickar på det och läser, att det sedan finns flera nya inlägg där ser man inte förrän man klickar på den underrubrik man undrar över. Vet inte just i stunden vad/hur man göra för att letare se att nya inlägg finns, men jag tycker inte att det fungerar så bra nu.

Peter S
2006-06-17, 19:48
Kanske ska du avsluta varje sittning vid datorn med att leta efter ny inlägg en gång till. Ibland skrivs de ju medan man håller på själv att skriva och då har de en tendens att försvinna... Jag är inte heller själv vän med detta upplägg. Om man har gått in efter att man kommit tillbaka till semestern, så kan nya inlägg markeras som gamla under tiden man sitter och skriver och läser. Mycket irriterande! Det borde vara kakor eller browsern som håller reda på vad har läst och när. Inte applikationen!

Kecke
2006-06-17, 21:08
För min del så är det enklast att läsa nya inlägg som "gäst". Då försvinner inte de olästa. Om jag loggar in så försvinner markeringarna efter en stund och jag vet inte vad jag läst eller inte läst. Märkligt. :confused:

Liljerik
2006-06-17, 23:14
Jag läser också som gäst. Dessutom måste jag backa ur "nivå för nivå" annars blir inte rubriken markerad som läst.....lite bökigt är det allt. ;)