handdator

Visa fullständig version : tanke kring all info

SophieBirkén
2009-01-26, 11:42
Ibland tänker jag på forumet och häpnar lite över tanken på all information som finns inbäddad här. Den som letat sig fördärvad på internet efter något speciellt vet hur svårt det kan vara att hitta rätt bland allting. Framför allt då när man ska försöka hitta stämplar, märkningar och formgivare.

Så när jag tänker på det så leker jag med tanken på att sammanställa informationen. Bara för min egen del, för att om jag hade lyckats hade jag haft världens bästa sökmotor och sluppit den förbannelsen som internet kan vara.

De kunniga på det här forumet är helt otroliga och jag är så fruktansvärt imponerad och avundsjuk!

Rubus Arcticus
2009-01-26, 11:48
Men Sophie, Inte behöver du tänka på att sammanställa informationen som finns på PES till en sökmotor. Den finns ju redan här...

SophieBirkén
2009-01-26, 18:02
Jo men jag tycker inte att den funkar så som jag skulle vilja. Jag har använt den många gånger men det blir så rörigt med alla inlägg. (Sen fastnar jag alltid i någon obskyr tråd och glömmer bort vad det var jag letade efter från början.. :)

Ballonggreven
2009-01-26, 18:11
Jo men jag tycker inte att den funkar så som jag skulle vilja. Jag har använt den många gånger men det blir så rörigt med alla inlägg. (Sen fastnar jag alltid i någon obskyr tråd och glömmer bort vad det var jag letade efter från början.. :)

Det är ju det som är tjusningen! ;)