handdator

Visa fullständig version : I väntans tider...

E.B.
2008-05-11, 13:56
..i eftermiddag tar vi första titeln av två på några dagar. 16.00 avspark på JJB stadum i Wigan för att 90 minuter senare lyfta ligabucklan. På onsdag drar vi till Moskva för att tvåla dit "Chealskij", som har halv hemmaplan. Strax senare så lyfter vi CL bucklan!! Våren är härlig.

Susiflätan
2008-05-11, 15:55
Är det fotboll du pratar om...

Kecke
2008-05-11, 16:51
I sånt fall är det Ok, MYCKET ANTIK sport. :D

Saxat från Wikipedia:

Ingen vet var fotbollen ursprungligen kommer ifrån. Arkeologer har dock hittat tecken på att fotbollen utövades i Kina redan på 300-talet före Kristus. På den tiden spelade människor, som idag, i två lag och hade två mål (nät uppspända mellan bambustänger). Bollen var tillverkad av läder och fylld med fjädrar eller liknande.

Sladden
2008-05-11, 17:38
Jag tror du har goda chanser att se dina förhoppningar infrias E.B.
Lycka till.
Själv har jag fått årets vinst via HV 71!

E.B.
2008-05-11, 18:53
One down..................

E.B.
2008-05-22, 08:42
Så då var det klart efter en otrolig drabbning i ett regnigt och kallt Moskva. Avgörande på straffar kan aldrig vara bra för hälsan, skulle tro att min puld inte kom under hundra förrän framåt 2-3 inatt. Just nu är allt bara härligt, vi har vunnit dubbeln och det känns nästan som en större prestation än trippeln -99. Vi får nu njuta några dagar innan silly season drar igång på allvar och snart är det ju EM...........vi får hoppas på en härlig sommar.

Hjälten i moskva? Givetvis Edwin van der TSAR!!!!!!!